Liftstilstand is geen pretje, vooral in deze crisistijd waarin menig pandeigenaar al genoeg kopzorgen heeft. Het huren van tijdelijke trapliften is dan een ideale oplossing. Noodliften is hierin marktleider, en niet voor niets. Het bedrijf denkt van A tot Z met de klant mee en ontzorgt de klant bij geplande liftstilstand zelfs volledig. Weer een zorg minder!
Van de nood een deugd maken
Alsof liftstilstand niet vervelend genoeg is, maakt de coronacrisis het nog een beetje erger. Werkzaamheden kunnen mogelijk niet worden uitgevoerd zoals gepland en omdat mensen zo veel mogelijk thuis blijven, kunnen de werkzaamheden wanneer ze wél worden uitgevoerd voor overlast zorgen. Noodliften begrijpt dat dit zorgen oplevert en streeft er daarom naar om klanten zo veel mogelijk uit handen te nemen.Zo zorgt Noodliften er bij geplande liftstilstand voor dat pandgebruikers geïnformeerd zijn. Voordat de noodliften gemonteerd worden, krijgen alle bewoners een brief met daarin wat er gaat gebeuren en wie zij kunnen bellen bij vragen. Ook na plaatsing kunnen gebruikers met hun vragen en opmerkingen bij Noodliften terecht. Hiervoor heeft het bedrijf een speciale helpdesk, die mensen op afstand en volgens de RIVM-richtlijnen ondersteunt. De pandeigenaar heeft hier dus niets mee te doen. “Zo maken we van de nood een deugd”, aldus Maarten van Eck en Pim Houter, de eigenaren van Noodliften.