Het begin van het jaar is altijd de periode bij uitstek om de budgetten voor het komende jaar op een rijtje te zetten. Dit betekent voor veel pandeigenaren en VvE’s ook het budget voor liftonderhoud en, indien nodig, de huur van tijdelijke trapliften vaststellen. Maar dat kan een lastige klus zijn, want hoe calculeer je onvoorziene zaken zoals liftuitval in? De mobiliteitsdeskundigen van Noodliften.nl zijn hierin gespecialiseerd en helpen graag om inzicht te krijgen in de verwachte kosten voor tijdelijke trapliften.
Wilt u ook uw budget voor tijdelijke trapliften scherp krijgen? Neem dan contact op met Noodliften.nl.
Liftonderhoud, gepland versus ongepland
Allereerst wordt er verschil gemaakt tussen gepland en ongepland liftonderhoud. Gepland onderhoud is over het algemeen goed te overzien, waardoor er al ruim van tevoren kan worden gekeken naar de kosten voor noodliften. Afhankelijk van uw pand en uw situatie kan Noodliften.nl u voorrekenen hoe veel tijdelijke liften er nodig zijn en u adviseren over welk soort lift het meest passend is. Ongepland liftonderhoud is vaak lastiger in een budget te vatten, maar wanneer helder is wat er in het geval van liftuitval nodig is maakt dat de rekensom vaak al een stuk makkelijker.Een sluitend budget
Noodliften.nl is gespecialiseerd in tijdelijk transport bij geplande en ongeplande liftuitval en heeft alle kennis in huis om een gedegen berekening van de kosten op te zetten. Daarbij wordt gekeken naar het pand zelf, om vast te stellen wat er nodig is, en naar de al geplande onderhoudsmomenten. Het resultaat: alle kosten voor tijdelijke trapliften op een rijtje, waarmee u het onderhoudsbudget sluitend kunt maken.Wilt u ook uw budget voor tijdelijke trapliften scherp krijgen? Neem dan contact op met Noodliften.nl.