Slechts één van de inzichten uit een onderzoek dat in opdracht van Boels Rental is uitgevoerd onder bijna 200 B2B bedrijven in Europa. Het onderzoek werd gehouden om inzicht te krijgen in de behoeften die spelen op de verhuurmarkt. Uit het onderzoek blijkt dat bij het huren van materieel prijs niet in de top 3 van aankoopcriteria staat. Dit spreekt de algemene veronderstelling tegen dat prijs meestal de beslissende factor is.
De aankoopcriteria zijn in overeenstemming met het streven van de markt om projecten met zo weinig mogelijk gedoe af te ronden. Ongeacht de uitdaging of de deadline, ongeacht de markt. Zoals een van de deelnemers aan het Europese onderzoek aangeeft: In de bouw lopen projecten nooit zoals gepland.Op basis van het onderzoek lanceert Boels Rental een Europese campagne: Boels keeps you going. De nieuwe internationale campagne start op 19 september en richt zich op de klant en de klus die hij moet klaren.
"Onze klanten geven alles om hun doel te bereiken. Ook als de druk hoog is en de beschikbare middelen beperkt. Een project stopt niet, dus onze klanten ook niet. En dan komt Boels om de hoek. Om onze klanten te helpen de klus te klaren", zegt Reiant Mulder, COO van Boels. "Ongeacht de tijd of de uitdaging, Boels zorgt ervoor dat het lukt. Wij kunnen elke huuroplossing leveren die onze klanten nodig hebben. Want met de juiste machines, service en knowhow kan elk project doorgaan en slagen", vult Mulder aan.