MCS Rental Software, een vooraanstaande speler in de verhuursoftwaremarkt, heeft een nieuwe module gelanceerd: de Cockpit. Deze toevoeging aan het platform is ontworpen om gebruikers van de verhuursoftware meer structuur, overzicht en efficiëntie te bieden in hun dagelijkse werkzaamheden.
De Cockpit stelt verhuurbedrijven in staat om hun dagelijkse werkzaamheden beter te organiseren. De functie genereert op maat gemaakte takenlijsten, die zijn afgestemd op de rol van de gebruiker. Zodra medewerkers inloggen, krijgen zij een overzichtelijke lijst van belangrijke taken en acties voor de dag. Dit helpt hen prioriteiten te stellen en zorgt ervoor dat belangrijke acties niet over het hoofd worden gezien. Nick Thomson, Sales Directeur bij MCS, legt uit:
"De Cockpit-functie stelt gebruikers in staat om dagelijkse taken sneller te identificeren en af te handelen, wat niet alleen de reactietijd op klantvragen versnelt, maar er ook voor zorgt dat taken op tijd worden afgerond. Alles wat nodig is om de dag goed te starten, staat overzichtelijk op één plek."
Een belangrijk kenmerk van de Cockpit is de mogelijkheid om de indeling aan te passen aan individuele of teamvoorkeuren. Zo kunnen gebruikers specifieke sjablonen toepassen die passen bij hun functie, bijvoorbeeld binnen verkoop, planning of onderhoud. Nick vertelt:
"Met de sjablonen kunnen teams de Cockpit afstemmen aan hun werkwijze. Zo bevat het sjabloon voor verkoopteams bijvoorbeeld een CRM-sectie, waarmee ze snel klantinformatie en vervolgacties kunnen vinden. De feedback tot nu toe is enorm positief, en het is fantastisch om te zien hoe gebruikers deze nieuwe functie gebruiken om doelgerichter te werken."
De Cockpit stelt verhuurbedrijven in staat om hun dagelijkse werkzaamheden beter te organiseren. De functie genereert op maat gemaakte takenlijsten, die zijn afgestemd op de rol van de gebruiker. Zodra medewerkers inloggen, krijgen zij een overzichtelijke lijst van belangrijke taken en acties voor de dag. Dit helpt hen prioriteiten te stellen en zorgt ervoor dat belangrijke acties niet over het hoofd worden gezien. Nick Thomson, Sales Directeur bij MCS, legt uit:
"De Cockpit-functie stelt gebruikers in staat om dagelijkse taken sneller te identificeren en af te handelen, wat niet alleen de reactietijd op klantvragen versnelt, maar er ook voor zorgt dat taken op tijd worden afgerond. Alles wat nodig is om de dag goed te starten, staat overzichtelijk op één plek."
Een belangrijk kenmerk van de Cockpit is de mogelijkheid om de indeling aan te passen aan individuele of teamvoorkeuren. Zo kunnen gebruikers specifieke sjablonen toepassen die passen bij hun functie, bijvoorbeeld binnen verkoop, planning of onderhoud. Nick vertelt:
"Met de sjablonen kunnen teams de Cockpit afstemmen aan hun werkwijze. Zo bevat het sjabloon voor verkoopteams bijvoorbeeld een CRM-sectie, waarmee ze snel klantinformatie en vervolgacties kunnen vinden. De feedback tot nu toe is enorm positief, en het is fantastisch om te zien hoe gebruikers deze nieuwe functie gebruiken om doelgerichter te werken."